YOURBLOGTITLE ❝ personal · photo · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  ·   blogspot   ·   etc   · follow





misses
♥ Hello there sweetheart! My name is Fluffy. The Blogger NavBar is a navigation bar and toolbar with a form...what's happening on othere recently published blogs with one click... Insert your small about me here. Enjoy the layout, please don't remove credit and be nice and kind.

Instagram
@ikarikon

agenda
06/15 Meet up with my cat
06/16 Go out on a picnic with my cat
06/17 Have a party with my cat.
06/18 Give my dog a bath


musings
pink. purple. green. blue. teal. orange. red. yellow. black. white. grey. burgundy. lilac. you. and. you. all. about. you. here. i. dont. know. what. you. want. just. be. creative. with. your. stuff. copying. is. for. losers. with. no. originality.

twitter


mail


Banners






disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them. You aren't a dummy right?

Add your end of the disclaimer here, be nice, firm, assertive etc etc yada yada yay blogging.

  Cinta ke?
dari dulu sampai skrg... dia tak habis2 nak utamakan benda lain dulu sebelum ak... ak nak cakap benda penting tapi suruh tunggu movie kt TV tu habis dulu... benda PENTING bkn nak cakap suka2... ape yg susah sgt sayang ? 
dlm tempoh nak tunggu tu,mcm2 benda boleh jd... ak sakit ke,MATI ke... langsung tak nak pikir kan? seronok buat ak rasa terabai... itu ke tujuan kita ade hubungan ? dah 5 bulan kita kenal tapi ni ke tujuan awak minta ade hubungan? sekadar isi masa lapang & cari bila rasa boring... bila dah ade keseronokan awak marah sy... awak cakap sy tak paham awak... OK la kalau camtu... selama ni sy turut jgk kehendak awak... berbanding sy tak nak ikot dan terus melawan,maki hamun semua... awak langsung tak pernah kesian kt sy kan ? sayang,hubungan kita akan jd lebih sakit,perih & pedih kalau awak nak terus behave mcm ni ok..awak sendiri tau yg sy selalu sakit selama ni pon memang sebab awak... sy tertunggu2 awak... atau awak buat2 tak tau ke ?
-Ikhmal 


< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them.
You aren't a dummy right? Have a nice blogging day or something!