YOURBLOGTITLE ❝ personal · photo · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  ·   blogspot   ·   etc   · follow





misses
♥ Hello there sweetheart! My name is Fluffy. The Blogger NavBar is a navigation bar and toolbar with a form...what's happening on othere recently published blogs with one click... Insert your small about me here. Enjoy the layout, please don't remove credit and be nice and kind.

Instagram
@ikarikon

agenda
06/15 Meet up with my cat
06/16 Go out on a picnic with my cat
06/17 Have a party with my cat.
06/18 Give my dog a bath


musings
pink. purple. green. blue. teal. orange. red. yellow. black. white. grey. burgundy. lilac. you. and. you. all. about. you. here. i. dont. know. what. you. want. just. be. creative. with. your. stuff. copying. is. for. losers. with. no. originality.

twitter


mail


Banners






disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them. You aren't a dummy right?

Add your end of the disclaimer here, be nice, firm, assertive etc etc yada yada yay blogging.

  YES I know !
Yela memang aku tau ape kau buat tiap2 hari... aku tau ape yg kau ada masa & ape yg kau takde masa... utk aku memang semedang takde masa tapi petang2 tu melepak ade pulak masa? Ooo...melepak tu penting la kan... masuk exam nanti ade soalan tanya pasal tu... cakap bukan main nak study... org lain study sanggup berkabung tak keluar rumah... kau pun SAMA la kan... aku ni entah hidup ke mati sama je bagi kau... takde beza pon... kau nak hidup dgn dunia kau je... tak pernah kisah pon perasaan dan permintaan aku... akan sampai jgk masa aku tinggalkan kau,tak lama dah pun aku nak hidup... kau cari la perempuan lain yg tak pernah nak ambik tau pon pasal kau... kau suka perempuan mcm tu... tak payah nak banding la aku dgn perempuan lain... sekurang2nya perempuan lain tu pun dapat jgk tgk muka kekasih diorang tiap2 hari kan? aku ade ke mcm tu? aku sanggup je jumpa kau tiap2 hari memandangkan perangai kau tu mmg susah nak peduli aku... aku tak kisah pon apa nak jadi kt aku... kau ape2 hal je aku buat ugut putus... nampak sangat nak putus dgn aku.. kau buat salah sampai aku menangis tiap2 malam tak pernah aku ugut nak putus pon... mcm tu la niat kau dgn aku... kalau tak kesian aku ckp jela... aku call time petang mesti kau cpt2 nak letak... PENTING SANGAT LA SEGALA BENDA BUANG MASA KAU BUAT TU... kau nak aku gila cepat buat la terus perbuatan kejam kau tu.. how can you imagine i'm 15 and i'll become a mental patients? seronok jgk kan...kalau boleh aku cepatkan masa dah lama aku cepatkan supaya sampai ke ajal aku...aku nak kau percaya setiap tindakan kejam kau tu kau dah bunuh satu persatu dalam diri aku... kau dah butakan mata aku sampai aku nampak kau sorang je perfect...pekakkan telinga aku sampai aku tak dengar dah segala yg buruk pasal kau...apa la nasib aku nak banding dgn kau... aku pergi 10 dtg kat kau...ada rupa,pandai tanam tebu tepi bibir... aku dengar je ckp kau bulat2... sampai kdg2 aku tak tau pon ape jadi sekeliling aku... mundur hidup aku,maju hidup kau... Alhamdulillah... aku tak kisah pon aku tak tau ape2 sebab aku tau pasal kau je... suka jgk aku berlakon dpn kwn2 aku yg aku tgh happy,bahagia... kalau la suatu hari kau jumpa aku dan aku dah jadi mayat,aku dapat agak kau takkan bersedih utk aku mcm mana aku bersedih utk kau... aku berani mati utk cari kau... kau selalu je lari dari aku.. aku tau.. ape la salah sgt aku nak jumpa kau.. malu dgn kwn2 kau sbb ade perempuan mcm aku dlm hidup? aku tak sesuai dgn kau kan... kau semestinya nak cari yg sama padan dgn kau... aku berdaya utk buat segalanya utk kau walaupun aku tak mampu buat mcm2 benda dah... aku harap kau tau saat akuhembus nafas terakhir aku cuma kau yg aku takhtakan dlm hati...


< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them.
You aren't a dummy right? Have a nice blogging day or something!