YOURBLOGTITLE ❝ personal · photo · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  ·   blogspot   ·   etc   · follow





misses
♥ Hello there sweetheart! My name is Fluffy. The Blogger NavBar is a navigation bar and toolbar with a form...what's happening on othere recently published blogs with one click... Insert your small about me here. Enjoy the layout, please don't remove credit and be nice and kind.

Instagram
@ikarikon

agenda
06/15 Meet up with my cat
06/16 Go out on a picnic with my cat
06/17 Have a party with my cat.
06/18 Give my dog a bath


musings
pink. purple. green. blue. teal. orange. red. yellow. black. white. grey. burgundy. lilac. you. and. you. all. about. you. here. i. dont. know. what. you. want. just. be. creative. with. your. stuff. copying. is. for. losers. with. no. originality.

twitter


mail


Banners






disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them. You aren't a dummy right?

Add your end of the disclaimer here, be nice, firm, assertive etc etc yada yada yay blogging.

  Till when?
Awak... Sampai bila awak nak buat sy tunggu awak? Dah setahun dah sy sabar tunggu awak... Kadang-kadang awak tak pedulikan sy pun... Tapi kenapa sy still tunggu awak? Atau awak nak sy pergi dari hidup awak? Sy tau awak tak pernah cuba pun nak cari masa utk bersama sy... Awak letih awak biarkan sy sorang2... Tapi masa sy letih awak call tgh2 mlm,sy jawab tanpa nada marah pun kt awak... Kenapa buat sy mcm ni? Awak bosan ke hidup dgn sy sampai skrg? Awak berkira sgt nak bagi sikit masa utk sy dlm sehari... Awak rushing nak buat itu ini & tinggal sy mcm tu je... Sy pun banyak keje nak buat tiap-tiap hari tapi kenapa boleh je sy simpan masa sy utk awak? Sy ade jgk terasa mcm ckp sorang2 bila sms awak... Awak tak bagi respond pun dgn luahan hati sy... Awak cuma luahkan perkataan 'mintak maaf' tapi awak tak pernah pun berubah... Sy penat tunggu awak mcm ni... Org lain pun busy jgk tapi boleh je spend time dgn org yg tersayang... Awak sengaja ke buat semua alasan tu utk mengelak dari sy? Awak sanggup ckp kehadiran sy dlm hidup awak cuma merimaskan awak je... Padahal tak pernah terlintas pun di fikiran sy nak buat tanggapan mcm tu kt awak walaupun awak kongkong sy.... Minat sy awak sekat,dunia sy awak sekat... Then what is left for me? Ada ke awak jadi pengganti utk semua yg awak dah halang tu? Sy berharap awak akan jadi segalanya utk sy lepas awak halang sy berhubung dgn kwn2 sy... Tapi semua tu angan2 sy je kan... Mcm tu la awak... Sy banyak kali putus asa dgn penantian sy terhadap awak tapi sy mintak Allah tolong kuatkan sy utk hadapi semua ni dgn awak... Mungkin awak cuma pandang kesalahan sy 100%... awak tak sedar ke tak ada pun manusia yg sempurna? Kalau awak terlampau baik dgn sy tapi sy yg tak hargai awak memang sy akan rasa bersalah... Tapi sy boleh rasa satu persatu tindakan awak akan buat sy lagi jauh dari awak... Selama ni sy mempertahankan supaya ego tak menguasai diri sy... Sy beralah walaupun awak cari masalah dgn sy... Semua sy buat sebab sygkan awak... Kalau sy tak syg awak lama dah sy campak awak jauh2 dari hidup sy... Awak tak perasan ke? Sekejap je kalau Allah nak tunjuk kt awak kebenaran... Awak percaya la... Sy tak pernah lupa pun nak ingat awak dlm hati sy... Setap detik dlm hidup sy takkan berlalu tanpa awak dlm ingatan sy...


< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them.
You aren't a dummy right? Have a nice blogging day or something!