YOURBLOGTITLE ❝ personal · photo · blog ❞   |   about  ·   twitter   ·   tumblr  ·   blogspot   ·   etc   · follow





misses
♥ Hello there sweetheart! My name is Fluffy. The Blogger NavBar is a navigation bar and toolbar with a form...what's happening on othere recently published blogs with one click... Insert your small about me here. Enjoy the layout, please don't remove credit and be nice and kind.

Instagram
@ikarikon

agenda
06/15 Meet up with my cat
06/16 Go out on a picnic with my cat
06/17 Have a party with my cat.
06/18 Give my dog a bath


musings
pink. purple. green. blue. teal. orange. red. yellow. black. white. grey. burgundy. lilac. you. and. you. all. about. you. here. i. dont. know. what. you. want. just. be. creative. with. your. stuff. copying. is. for. losers. with. no. originality.

twitter


mail


Banners






disclaimer
Layout made by tkh. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them. You aren't a dummy right?

Add your end of the disclaimer here, be nice, firm, assertive etc etc yada yada yay blogging.

  I'm dying...
Hari ni aku pegi beli barang utk raya. Setiap kali aku tgk pasangan yg dah kahwin,muncul perasaan sebak tu dlm hati aku. Betapa aku rasa teraniaya dgn perbuatan dia. Tapi aku percaya memang aku tgh lalui hari-hari terakhir aku. Sebelum aku hembus nafas terakhir aku,aku akan cari seorang pengganti utk dia walaupun aku nampak kekejaman dia terhadap aku. Memang aku rasa dia tu ibarat pembunuh yg sgt kejam. Walau aku mati sekali pun takde sape boleh halang perempuan daripada teraniaya oleh dia. Aku tak pernah habis duit sampai beribu utk seorang laki tapi dgn dia memang duit aku habis. Aku ikat perut walaupun aku sakit. Org memang ckp aku bodoh sebab sygkan laki mcm dia tapi diorang tak tau dia butakan aku. Even dia seksa aku pun aku tetap jadi bodoh mcm lembu dicucuk hidung. Since this few days,i always feel like i can't go longer with my life. Lps puas dia pergunakan aku utk kepentingan dia,aku halalkan semua tu walaupun aku rasa teramat-amat bodoh sebab berkorban utk laki mcm tu. nyawa aku. Dia laki pertama yg aku keluar sekali sdgkan sebelum ni aku tak pernah outing tanpa parents. People can see how much i'm willing to do anything for him. Aku janji dgn diri aku dia yg terakhir & aku akan mati semasa aku dgn dia. Well i believe it will happen.


< O L D E R P O S T | N E W E R P O S T >



© Layout made by tkh/mk. Removing any credit is shunned upon. Please keep credits intact, only dummies would remove them.
You aren't a dummy right? Have a nice blogging day or something!